• OMX Baltic−0,41%260,93
  • OMX Riga−0,72%885,98
  • OMX Tallinn−0,07%1 684,45
  • OMX Vilnius0,22%1 004,61
  • S&P 5000,25%5 732,93
  • DOW 300,2%42 208,22
  • Nasdaq 0,56%18 074,52
  • FTSE 1000,28%8 282,76
  • Nikkei 2250,12%37 987,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,46
  • OMX Baltic−0,41%260,93
  • OMX Riga−0,72%885,98
  • OMX Tallinn−0,07%1 684,45
  • OMX Vilnius0,22%1 004,61
  • S&P 5000,25%5 732,93
  • DOW 300,2%42 208,22
  • Nasdaq 0,56%18 074,52
  • FTSE 1000,28%8 282,76
  • Nikkei 2250,12%37 987,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,46
  • 15.05.15, 12:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas rohkem raha teenida

Kui sa tahad teenida rohkem raha, siis panusta noorele klientuurile, soovitas Norra majandusteadlane Peter Lorange täna Pärnu juhtimiskonverentsil.
Peter Lorange täna Pärnu juhtimiskonverentsil
  • Peter Lorange täna Pärnu juhtimiskonverentsil Foto: Raul Mee
„Kui tahad teenida rohkem raha, pead kliendile järjest lähemal olema,“ rääkis Lorange, tuues heaks näiteks just Eestigi turule siseneva Uberi. „Hinnake oma noori kliente, Y-põlvkonda. Tehke selliseid innovatsioone, mida nemad hindavad. Nii võite müüa rohkem, ja seda ka kõrgema hinnaga.“ Küllaldase kliendiläheduse korral pole reklaamile vaja raha kulutadagi.
Lorange’i sõnul on uue aja tarbija on noor, sageli vallaline. Ta hindab kvaliteeti, saab informatsiooni peamiselt internetist ja eeldab individuaalset teenindust. Ta soovib olla kuningas, ta tahab toodet, mis on tehtud just talle. Y-põlvkonna tarbija ei loe ajalehti, ta elab IT-maailmas ja saab infot suuresti sotsiaalmeediast. Ta elab IT-maailmas ja eeldab kiiret, täpset kommunikatsiooni.  
Vana, nn X-põlvkonda ei maksa Lorange’i sõnul siiski ära unustada, sest me kõik saame ükskord vanaks. „Neid huvitab tervis, usaldusväärsus ja madal hind,“ kirjeldas Lorange. X-põlvkond on suhteliselt bränditruu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.09.24, 13:51
Sileni vaikuseruumid liiguvad taastuvenergia abil nullheite suunas
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele